Sunday, January 31, 2010

純真年代

hi blog

"I love cartoons. Because they're black & white when it comes to Good & Evil. In real life, Mojo-jojo treats people well too." - Quote from a friend.



我要我要我要跳进水里面
哪里有个永恒青春的小孩

我要我要我找要跳进水里面
寻找遗失已久纯真的年代


我要我要我要跳进水里面
躲在里面我要很久不出来

我要我要我找要跳进水里面
寻找遗失已久纯真的年代


純真年代!
像个小孩!

bye blog

No comments: